Selasa, 31 Mei 2011

Saya Sayang Geomatika College International

ABOUT ME!!



Saya Nur Hamizah Hamzah, berusia 21thn menetap di Melaka. Saya dilahirkan di Hospital Muar, Johor. Sek.Keb.Merlimau adalah tempat permulaan saya belajar, berpindah ke Sek.Keb.Ayer Barok, Jasin dan berpindah lagi ke Sek.Keb.Ayer Keroh, Melaka. kemudian menyambung pelajaran di Sek.Men.Keb. Bukit Baru, Melaka dan mengambil Kursus Persolekan dan Dandanan Rambut ketika Tingkatan 4&5. Kemudian saya menyambung pelajaran di Kolej Komuniti Kota, Melaka saya telah mengambil kursus yang sama dalam Sijil Kecantikan Dandanan selama 2tahun. Kini saya menyambung lagi pelajaran saya di Geomatika College International, Setiawangsa Kuala Lumpur dan mengambil Kursus Kecantikan dan Kesihatan selama 1 1/2 thn. Saya berminat menyambungkan pelajaran disini kerana Geomatika College International telah membuatkan diri saya merasa yakin untuk mencapai cita-cita saya dan Kolej ini sangat sesuai untuk semua yang berminat dalam kemahiran. Pensyarah2 disini telah membuatkan diri saya yakin dan maju kehadapan. Saya dapat rasa perubahan kreativiti saya yang lemah pada makeup dan kini semakin kreatif. I LOVE GEOMATIKA ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan